bu banlamalardan sonra herşeyi DEKAN yaptıda benim üzerime atmaya çalışıyor gibi bir düşüncede vardı biraz aklımda. (yanılmısım)
Şu lafın hesabını sormak var aslında.. Ya dimdik lafını söyleyeceksin ya da öyleydi böyleydi yanılmışım demeyeceksin
verdiğin linkte yardımcı olup zombie_8 rumuzunu banladım. Sonra zombie_8 olarak msnden dolandırıcılık devam etti Orhan Ayhan olarak. Tekrar ban atıldı, sonrasını bilmem, kaç tane üyelik almış banlatmışsın dediğine göre demekki sende "yanlış" olan birşey var..