Bizi böyle eziyorlar derken ne demek istediğini anlamadım.

Fark ortada, Türkiyede kaç kişi reklam veriyor adwordse?
Peki Dünyada kaç kişi verir?

Elbette dünyadada pintilik yapıp az verenler var, ama çok fazla kişi verince ne oluyor, çok verenler üste çıkıyor ve onlar gözüküyor. Dolayısıyla onlara tıklanıyor ve fazla para alıyorsun.