işte bizi böyle ezmeye çalışıyorlar dolaylı yoldan niye ayrımcılık yapıyor anlamıyorum...
ama bizdede suç adwords üyeleri pintilik yapıp az para veriyorlar onlar zengin tabi bizim 1 ytl 4 ekmek alınırken orada 1,5 dolara 1 ekmek alınıyormuş...