Çok hoşuma giden bir görünümdür. Kendi siteme bende bunu default olarak atayacaktım geçen fırsatım olmadı şimdi yapayım

Bunun birde yeşil versiyonu vardı bulabilirsem bende onu paylaşacağım, teşekkürler.