Arkadaşlar site içerisinde ve diğer forumlarda da bazı arkadaşlar bu sistemimiz kullandı. Abraham görüşlerini yazmış. Bakarsanız göreceksiniz. Piyasada ismini açıklamak istemediğim bir çok kişiye bu şekilde trafik satiyorum. 10k 15k gunde trafik alıyorlar. Uzun vadede bu şekilde yapiyorum. Ben bu yolla sedo'da 1 ton domain sattım. IFRAME kesinlikle değil. Bir siteden iframe le 1 saniye içerisinde 150 adam sokabilmemde imkansız. Alexa Booster tarzı bi programda kullanmiyorum. Yaptığımız tek şey başkalarından satın aldığım trafiği size satiyorum. Evet bir nevi brookerlık. Bir nevi pay per click işi yapiyorum. Umarım aydınlatabilmişimdir.