<kd>
" 19-) Mesajların tamamını bold, alt çizgili, italic yazmak yasaktır. Bu kurala uymayan kullanıcılar, minimum 3 gün olmak üzere, forumdan uzaklaştırılacaktır. "

r10.Net Anayasa hükümleri gereğince mesajını düzenle istersen
</kd>