fatih ip yok nie yok yapan adam fake bi ip yaratıyo kendine tcp/ip konusunda üstad biri olsa gerek.elazığlı üstadın ddediği gibi firewall galiba tek çözümünüz ama onu alıcak gücünüz yok geriye tek seçenek kalıyo ypanla irtibata geçin bence whm sitelerinde konu açmak yerine birazda büyük hack timlerinin olduğu sitelerde konu açın derim