Konu
Bu şarkıyı dinleyipte duygulamayacak var mı
07-04-2008, 15:20:11
#2
BUGRAHANN
Geçenler de " Facebook " 'da yaptığım uygulamanın yorum kısmına yazılmış bu sözler , dedim n'oluyoruz (: Sonra baktım şarkı sözü çıktı.. Epey garipsedim , toplumsal bi' mevzuya anca bu kadar derin dokunulabilir..