Geçenler de " Facebook " 'da yaptığım uygulamanın yorum kısmına yazılmış bu sözler , dedim n'oluyoruz (: Sonra baktım şarkı sözü çıktı.. Epey garipsedim , toplumsal bi' mevzuya anca bu kadar derin dokunulabilir..