Vit DC ile evimin arası 5dk , yakında yeni yerlerine gidicem gerekli telefon görüşmeleri v.s yaptım. Kısa sürede ilk izlenimleri sizinle paylaşırım. Ayrıca bu bölge yeni yapılandığı için elektrik ve alt yapı sorunları mevcut zaman zaman elektrikler kesilebiliyor. Vit ile görüşmemde bu elektrik kesintilerine rağmen 2 adet büyük jeneratörleri oldugunu ve geçen kesintide 6 saat elektriklerin gelmemesi gibi bir durumda hiç bir sorun olmadığını ve kesintisiz hizmet verdiklerini söylediler.
Şimdi TEDAŞ bu sorunları giderdikten sonra sanırım Vit için başka bir engel kalmayacak gibi gözüküyor.
Ayrıca DC soğutma sistemleri yerden ve havadan gözüküyor resimlerinde ve sitelerindeki bir haberde dikkatimi çekti. Sanırım belli günlerde müşterilerine sunucu yönetimi eğitimlerini ücretsiz vericeklermiş . İyi bir proje umarım daha çok gelişirler.
Başarılar VİT