giden gitti ne yapalım ama r10 etkili olduğu için herkesi uyarmak istedim.
faturam elimde olduğu için bende öyle düşündüm alırım dedim. fakat geri ödeme istediğimde. bu şekilde geri ödeme yapmıyoruz.
sizin siteyi yapan arkadaş uzmansa yapar değilse yapamaz dedi gülsemmi ağlasammı
onlardan kaynaklanmıyormuş yani