Arkadaşlar hepinizin yorumlarını okudum. Verdiğiniz örneklerdeki siteler bize benzer iş yapıyorlar ama aynısı değil. Oradan gelen ziyaretçileri elde etmek gerçekten zor. Ve iddia ediyorum hiçbirisi benim kadar hızlı adam sokamazlar. Gelelim sitenize giren İNSANLARIN pasifliğine. Bu tamamen sizinle alakalı. Ben bu işi uzun zamandır sadece kendi sitelerim için yapıyorum ve inanın gerçekten bu olay bana baya kazandırdı. Benim siteme girenler reklamlara tıklıyorlar. Sizin sitenize girenler tıklamıyorlarsa, bu tamamen sizinle yani tasarımınızla alakalıdır. Bu konuda yapabileceğimiz bir şey yok. Ben size 1000 gerçek trafiği yollarım. Gelirler sitenize girer bakarlar oraya buraya tıklarlar veya direk kapatırlar. Ha abicim koyarsın güzel bir ablanın resmini nerdeyse yarısı tıklar. TABİ hepsi erkekse girenlerin

Bildiğin erkek bir de.
Bir arkadaş madem böyle bir gücünüz var neden kendinize kullanmıyorsunuz demiş. Nereden biliyorsun kullanmadığımızı? Ben bu sistemi yeni insanlara sunmaya başladım. Kendim yeter kullandım. Biraz da başkalarının işine yarasın. Ben de biraz buradan kazanayım.
Başka sorunuz varsa gerek pm ile gerekse buradan yazabilirsiniz.
İlgilenen arkadaşlar pm atsınlar yardımcı olalım. Teşekkürler. İyi çalışmalar.