webdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok hoşuma gitti yarı amatör çalışma ama süper olmuş devamını bekleriz...
müzik de güzel gitmiş..
Sağol renkdaş.. Karakterlerle fazla uğraşamadım tek başına bu kadar oluyor