Mack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bugün antalyadaki ::Limak Lara De Luxe:: otele gittim.Arkadaşlarım animasyon bölümünün dizaynını yapmışlardı,oranın bakım zamanıydı ve etrafda birtek müzik bile çalmıyordu.

Neden biliyormusunuz ?

Müyap denetlemeye gelcekmiş.Tüm otelin sistemindeki mp3leri silmek zorunda kalmışlar

olaya bak ya millet tatile geliyo eğlence için müzik yasak.
oda güzel ama Şöle bi durum war orjinal CD si sizde bulunup Mp3 e çevirirseniz. Hiçbir sorunu yok .. yanı mp3 u dagıtmadıktansnra orjinal cd sizde olduktan sonra hiç bir sorun yok otellerde genelde böle yapar bnm bildiğim senin gittiğin oteldekiler BiraZz AptaLmış bea