HayroLa ile dün gece uğraştık baya sağolsun yardımcı oldu..
ama display.temp. e eklediğimiz kodlar konu altında çıkmadı ne'yaptık ne'ettikse çıkmadı..
=tagged ve
=tags sayfaları sorunsuz oluşuyor..
kurulumda bir sorun yok ama dediğim gibi konu açıldıktan sonra görünmüyor kodlar.