bugün antalyadaki
::Limak Lara De Luxe:: otele gittim.Arkadaşlarım animasyon bölümünün dizaynını yapmışlardı,oranın bakım zamanıydı ve etrafda birtek müzik bile çalmıyordu.
Neden biliyormusunuz ?
Müyap denetlemeye gelcekmiş.Tüm otelin sistemindeki mp3leri silmek zorunda kalmışlar
olaya bak ya millet tatile geliyo eğlence için müzik yasak.