bugün antalyadaki ::Limak Lara De Luxe:: otele gittim.Arkadaşlarım animasyon bölümünün dizaynını yapmışlardı,oranın bakım zamanıydı ve etrafda birtek müzik bile çalmıyordu.

Neden biliyormusunuz ?

Müyap denetlemeye gelcekmiş.Tüm otelin sistemindeki mp3leri silmek zorunda kalmışlar

olaya bak ya millet tatile geliyo eğlence için müzik yasak.