Konu
Bilgisayar başında ‘fıtık’ olmayın
06-04-2008, 00:12:37
#9
ecosu
bende bel fıtığı var. aynı okulu okuduğum çoğu arkadaşta boyun düzleşmesi ve benzer sebeplerden dolayı fizik tedavi gördü. bende önümüzdeki hafta gidicem kontrole bakalım