eğer maili cevap gelmezse sorucam. bakalım dertleri neymiş. kimseye hesap vermiyoruz diye görevlerini kötüye kullanıyorlar bundan 1 sene öncede 1 adresi şikayet etmiştim niye yasal işlem yapmıyorsunuz diyince sizemi sizemi sorucaz demişti.