trickster,

Ben IT ciyim yani asp den falan anladığım söylenemez. Şayet bir sorun görmüş isen rica etsem düzelterek yazarmısın? Malum site çalışmayınca patronlar bize çöküyorlar Bende sizlerin sayesinde düzeltmeye çalışacağım. Teşekkürler..