Yok öyle bir durum olmazda, google adsense ekibinden buraları okuyanlar oluyor.Bence google kaliteli sitesi olanı banlamıyor, kalitesiz sitesi olanın gönderdiği ziyaretçi kalitesiz olduğu için geçersiz tık oluyor o yüzden gidiyor hiç bir hile yapmadım diyip atılan.Tabi istasnalar vardır elbette.Sonuç olarak adsense şu anda en iyi reklam aracı bizim için, sonra reklam store, gitti gidiyor geliyor zannımca.