arkadaşlar universitelerin çogaltılması gerekıyor avrupa yada amerikadaki unv sayısına oranlarsak turkıye cok gerılerde o yuzden yenı unv lerin acılması iyi oldu ama kaliteyi düşürmeden iyi akademisyenlerle donatmak lazım