üniversite açmazsın ülkede yeterli üniversite yok millet sap sap sınavlarla savaşıyor derler,
üniversite açarsın niye üniversite açıyosun derler.. garip bi milletiz
kardeşim iş yok diyen halt etmiş. masa başı salla başı al maaşı iş aradığı için işsizdir.
yoksa çalışmak isteyene işten bol ne var!
Dünya'da işsizlik diye bir problem yok zaten.