Akamisyen olmadıktan sonra üniversite açmanın ne anlamı varki... Ama vakıf üniversiteleri devlet üniversitelerine göre daha rahat, bir şekilde öğretim görevlisi bulurlar. Ama devlet üniversitelerinde durum içler acısı. Geçen yıl açılan Siirt Üniversitesi'ne uzunca bi süre rektör atanmamıştı. Aynı üniversitede sadece bir kaç tane kadrolu öğretim görevlisi bulunuyordu. Şimdi durum nasıl bilemiyorum... Şırnak, Hakkari, Bayburt gibi illerde de henüz üniversite yok.