Bu soru kafamı kurcalayıp duruyor hep muyap denen bu kuruluş herhangi bir mp3 içeriği veren siteyi direk mahkemeye mi veriyor yoksa önce uyarı maili falan gönderiyor mu ben önce uyardığını duymuştum üç günlük süre tanıdığını bu konuda bilgisi olan arkadaşlar varsa aydınlatsınlar lütfen.