güzel bir Platform olacak.

<konu dışı>
Forum Kurallarında bunu gördüm
2) Türkçe yazım kurallarına uygun yazmak zorunludur.Uyarıldığı halde aksi davranışa devam eden kullanıcıların yazma hakları 40yıl ellerinden alınacaktır.
<konu dışı>