msn çok oyaladığı için kullanmıyorum.
ama buradan sorarsanız yardımcı olmaya çalışırım.
Hem başka arkadaşlara da faydası olur, hem benim eksik kaldığım yerleri (çokçadır) başkaları doldurur.
As Asp .net php java yok denecek düzeyde.
ama görsel yönden veya farklı fikirler konusunda destek olabilirim.

kolay gelsin