eses adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"q" ların ne olduğunu ben az çok çözdüm gibi. botnetler az geldi siteme yeni saldıracak kişiler aranıyor demeye getirmiş. Şahsen ben kozumu boş bir zamanda bu yönde kullancağım,,,

arkadaşlar yanlış anlaşıldım sanırım

ben " g " harfiini " q " olarak yazarım cogu zaman

lütfen yanlış anlamayın