Konu
sitem hakkında
04-04-2008, 12:44:52
#5
ooppsss
Siteniz çok acemice olmus.Resmen ne hazır kod bulmussanz eklemişsiniz.Kişisel siteden çok hazır kod sitesine dönüşmüş.Düzen olmamıs.Başta yaratılması gerek.Suanda buna bir site diymeyiz
+ Flood yapmayalım..