Radyo kurulumunu kas dediyorsan eger.... yardımcı olayım...


ssh dan bağlanıyorsun... önce hostuna

daha sonra kurmak istedigin dizine geciyorsun... örnegin /home/radyo

daha sonra dizine girdikten sonra

wget http://www.shoutcast.com/downloads/s...8_Linux.tar.gz


yapıyorsun dosyayı download ediyorsun daha sonra tar -zxpf sc_serv_1.9.8_Linux.tar.gz

yapıyorsun dosyayı acıyorsun
daha sonra nano sc_serv.conf diyorsun bir dosya acılıyoronun içinde bilgileri port pass vs kendine göre ayarlıyorsun ctrl x yapıp kaydedip cıkıyorsun daha sonra

./sc_serv komutunu girdiginde radyon aktifoluyor...

paneline ipiort seklinde ulasabilirsin