Radyo kurulumunu kas dediyorsan eger.... yardımcı olayım...
ssh dan bağlanıyorsun... önce hostuna
daha sonra kurmak istedigin dizine geciyorsun... örnegin /home/radyo
daha sonra dizine girdikten sonra
wget
http://www.shoutcast.com/downloads/s...8_Linux.tar.gz
yapıyorsun dosyayı download ediyorsun daha sonra tar -zxpf sc_serv_1.9.8_Linux.tar.gz
yapıyorsun dosyayı acıyorsun
daha sonra nano sc_serv.conf diyorsun bir dosya acılıyoronun içinde bilgileri port pass vs kendine göre ayarlıyorsun ctrl x yapıp kaydedip cıkıyorsun daha sonra
./sc_serv komutunu girdiginde radyon aktifoluyor...
paneline ipi

ort seklinde ulasabilirsin