Hasan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maraşta taksi bi terminalde bide tapu dairesinin orada var.Maraşta taksiye binen olmazTelefon bulursun inş
ne yani tabanvayla mı gidecem ben o kadar yolu geze geze adres aramayı hiç sevmiyorum.gittigim yerde bi taksi bulup veriyorum adresi eline,o kapıda indiriyor beni ne güzel


mustafapeksoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende kahramanmaraşlıyım :P
ama kahramanmaraştakalmadıgım için taksi duragı telefonu yok
istrerseniz bulmaya çalışabilirim
akşam üzeri yola çıkıcam,bulabilirsen çok makbule geçer valla