webkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neleri benimsemeliyiz.
Title ve metaların başarısız.. Seo yoksa kurmalısın.. Varsa ayarlarını tekrar gözden gecirmelisin, domain isimini title ve Meta'larındaki keywords'lara benzer reklamlar yayınlar..
seo ve domain isimine bağlantılı reklam veren(ler) yoksa genel hizmet reklamları cıkar.
Title ve meta konusunda haklısın evet biraz abartmış olabilirim hiç aklıma gelmemişti sağol..

SEO var tabiki.Ama ondada bi eksiklik söz konusu olabilir..etiket sisteminde özellikle kelimeleri nerden patlatsam diye baya bi düşünmüştüm sonrada hem "," den hemde " " dan patlatıp bütün etiketleri tek kelime haline getirmiştim (yani sitemde hiçbir zaman "beyaz kurt" diye bi etiket olmayacak) belki buda etkilemiş olabilir..

Neyse teşekkür ederim en azından aklımda bi fikir oluşmasını sağladın..