sanırım burda dağıtılanlar ilk nesil kupon eğer onlardansa biteli baya bi oluyo...

şimdi kuponlar öyle 5 er 10ar dağıtılcak kadar ucuz diğil ama dağıtabilen varsa tebrik ederim...