bence tamamen basının abartması. Karadelik oluşabilmesi için yıldızların ölmesi gerekirken (ki hayvani bi enerjidir), iki parçacığın çarpışmasıyla kara delik olmuşması güzel bi fantezi

(dünya yok olabilir ama karedelik oluşması zor) O tepkimeyi destekleyecek, devam ettirecek maddelerin o ortamda bulunacağını sanmıyorum.
Ayrıca yapmasınlar, kapasınlar o tesisi diyen arkadaşların internetin o tesislerde doğduğundan, geliştiğinden haberi var mı acaba.
bilim cernde bile olsa gidip alınız arkadaşlar :P