Arkadaslar cahilligime bagislayin, bunlarin tam olarak hedefi ne acaba ?
Oluşturdukları devasa mıknatıs ile ortaya çıkan enerjiyi maddeye çevirmek küçük patlamalar yaratarak sanırım.. Tam olarak ben de anlayabilmiş değilim ama bu patlama yaptıkları 42 metrelik odayı harabeye çevirecek gibi duruyor.. Neyse , boşuna yapılmamıştır milyar $'larca yatırım ama yine de ben Zeta ile takılmadan ölmek istemiyorum

bi' duble whisky içip öyle öleyim..