dünyanın başına en büyük işi zaten insanoğlu açıyo. kıyametide zaten insanoğlu getircek bu gidişle. ayrıca bu cernle ilgili bi çok kez işte yapıldı yapılcak diye çıktıydı haber. neyse özgürlük kavramına gelmek istedim. özgürlük başkalarının haklarına girmedikçe özgürlüktür. bu dünyada bi tek onlar yaşamıyor eğer bu tip bir sonuç doğurma oranı milyonda 1 de olsa varsa bence bu projeyi yönetenlerin bizlerden de izin alması gerekir..