kardeşimin vazgeçilmezi haberlere sevinecek
bende maalesef alışkanlıklarımın dışına kolay kolay çıkamıyorum. 98 den XP ye 2005 yılında geçmiş olan ben IE den Firefox a ne zaman geçerim bilinmez. not : XP yi klasik temada kullanıyorum..

kutlamak gerek firefox u bedavaya bu kadar iyi işler yaptılar IE nin pabucu dama atıldı zaten