bu özellik gerçekten de uzun süredir var bende. 2 aydan fazla oldu belki de.
yanlız saçma olan bir şey var. o da şu:
sayfaya giriyorsunuz reklam alanında 1 reklam ya da 2 reklam çıkıyor. next dediğinizde ise tüm alanlar ful dolu reklam oluyor. madem o alanı dolduracak bir sürü reklam var. en başta neden çıkmıyor.