Fibonacci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evde hep bi kutup ayısı beslemek istedim. Ciddiyim.
yavruları aşırı sevimli oluyo.. keşke o yavrular hiç büyümesede bende evimde beslesem ( not: gerçi izmirde bu sıcakta ölür hayvan )