Konuyu açan arkadaş, Türkçe yazarsan güzel olur.
Heralde hosting işine girmek istiyor. Hosting sitesi ve reseller bayiliği istiyor ve ucuz olsun diyor.
Elimden geldiğince konuyu açan arkadaşın yazdıklarını Türkçe'ye çevirmeye çalıştım. Sanırım konuyu sadece iBiL, okuma gereği duydu

Hosting işi böyle birşey işte. Konuyu okumadan hosting ile ilgili herşeye güzel bir Türkçeyle bizimle iletişime geçebilirsiniz yazabilmek demektir. Sizin yazdıklarınız anlaşılmıyor bile. Siz en başta kaybediyorsunuz