17 yasındaki bebeler host satarsa olacagı bu resel alıp hostcu oluyolar. sonra msn de erkeklik yapıyolar. bu konunun burda olması bile saçma r10 anlaşmazlıkar yerimi.? msnde anlaşamıyolar r10 na konu acarım hoppp konu burda . daha cok böle konular görünecek sanırım yönetim böle seylere izin vermeyin burası sulh mahkemesimi.
Burası ne sulh nede pulh mahkemesi burası kimin ne olduğunu örendiğimiz bölüm hosting şikayetleri Eğer beğenmiyorsan konuya cevap yazma...
Sana zorla gel konuya gereksiz yere cevap at diyen mi oldu .