ArkadaŞlar forumlarda dolaşırken tesadüf bir yazı gördüm..
Yazıda diyordu ki;
Lisanslı sürüm kullanıyorum fakat sitemi sağ tıklağımda kaynağ görüntüle dediğimde en alta
<a href="http://www.zamansiz.com/"></a><a href="http://www.findomestic.org/"></a><a href="http://www.worldbank.at/"></a><a href="http://www.tobankamerica.com/"></a><a href="http://www.forumiq.com/"></a><a href="http://www.yalnizca.com/"></a></body>
</html>
bu şekilde yerleşmiş siteleri gördüm.. bende merak ettim kendi sitemde yapınca aynısını kendi sitemdede gördüm..
temalarda arayınca yokLar. Cümlelerde arayınca yoklar...
Herkes sitesini kontrol etsin.. Uyanıklar başka bir yere yerleştirmişler kodu. frame gibi scprit ile çıkartıyorlar. bulamadım nerde olduğunu.
Tüm vbulletin forumlarımda var

ne yapmış adamlar yaw.. Null sürüm kullanmıyorum ayrıca..!