Şok şok şok turban davasından sonra yeni bir dava.
Ferhost'un bir müşterisi hesap açtırıp sonra ödemedi. Sonrada küfretti. Hükümet yasa değiştiriceğini belirtti.
Hocam bırakın hesabı edeydin terminate. İster küfretsin , ister başka birşey yapsın o kendi kişiliğinin ne kadar düşük seviyede olduğunu gösterir.Eğer bu ufacık şeye bile konu açıp isyan ediyorsan sen hostçu olamazsın kardeşim. Tosta devam yağın benden
Bugün neydi




Ben birşey sölemiyorum... Linke tekrar bak