öle işte 3.5 bin ytl isterler pıyasada devamlı korsan mp3 bulunduran site olur varya adam gıbı gelıp deseler ki gelınırızın %2 sini istıyoruz deseler yeminle ortada bu işi yapan korsancı kalmaz herkez adam gıbı calısır ama yok bunlar burnu kaf dagında 3,5 bın ytl miş bakalım o sıte o kadar kazanamıyo hıc onu sormuyo bu kafada devam ettıkleri sürece korsan mp3 bıtmez....