Selam,
Dinleme sitemize geçen günlerde muyap'tan bekledigimiz mail geldi.Mail bildigimiz 3 gün içinde eğer müzik dinleme player'ini kaldırmazsanız sitenize giriş yasagı gelecekdir vs....
Bunun üzerine bizde muyap'taki avukatları aradık ve buna çözüm bulma yolu içerisine girdik.
İlk aşamada biz bunu nasıl yasal olarak yapacagımızı sorduk onların cevabı bu oldu.
Aylık 3.5 bin ytl ödemeniz gerekiyor ve gelirinizin %20 sini bize vermeniz gerekmekte.
Youtube de bu şekilde yapıyormuş.(gerçi gelirinin %20 sini verdigine inanmıyorum)
Diğer biz çözümü ise şu şekilde anlattık.
Youtube'da bulunan videoları kendi sitemizde yayınlarsak buna karışabilirmisiniz diye.
Onalrın cevabıda evet oldu.Bu tarz şeylerde yapmak yasakmış....
Özetle bu tarz dinleme siteleri ancak ve ancak büyük şirketler tarafından olacak sanırım. Çünkü herkezin bütçesi aylık 3,5 bin ytl'e vermeye yetmeyebilir.