Konu
Ratiomaker veya Azureus programı kullanan arkadaşlar var mı? Soracaklarım var!
01-04-2008, 10:22:08
#2
hayaletxs
arkadaşım bu programı boş gec sen azureus kullan gerisini boş ver yapamadıgın anlamadıgın bi yerde varsa pm at bana görüşelim senle yardımcı oluyum