Tüm bunların nedeni dediğim gibi son kullanıcıdır herzaman..
Sürekli ucuza yönelmeleri ile oluşan anormal rekabet durumundan kaynaklanır..
Son kullanıcıyı bu konuda ne kadar bilinçlendirirseniz bilinçlendirin parası olmayan adam için bir şey ifade etmeyecektir.
O nedenle trickster biz sadece meslektaşlarımızı ihbar edebiliriz. Kimse kızmasın alınmasın bu en doğal haktır. Eşitliğin sağlanmasıdır.