arkadaslar phpbb forum kurdurmak istiyorum..
kaca kurabiliriz ve kurabilecek arkadaslar bi fiyat pm atabilirse msnleriyle birlikte konusuruz...
benim vb olan sitem var phpbb ye cevirmek mantıklımıdır.. domaininide degiştirecegim için bana pek mantıklı gelmedi...