@Osman
Dediklerine bir bir katılıyorum... Elbet Haziran başında ihbarlar ciddi oranda artacak ben buna inanıyorum. Bizim gibi bir çok insan oturup Windows lisansı, Plesk lisansı gibi bir çok şeye kullanıcı bazlı ödeme yapıyorsa. Yapmayanlarda yapsın diye bir uyarı yaptırılır.