Şöyle belirteyim. Yakında BSA tüm veri merkezlerini gezmeye başlıcak =)
Artık lisansı datecentermı sağlıyor kişi kendimi kullanıyor ona göre işlem yapacaklar.

Bir veri mezkerine girdikten sonra omurgaya rj45 ile bir alet bağlıyorlar. Hangi yazılım ne zaman kurulmuş lisanslımı lisanssızmı anında çıkartıyorlar.

Umarım her kez lisanslı kullanıyordur =)


@My_X evet Windows lisansı pahalı olabilir. Ama sağladığı olanakları siz kiralıyorsanız bundan para kazanıyorsanız bunu ödemek zorundasınız. Yok ücretsiz kullanmak istiyorum derseniz Centos babalar gibi çalışıyor