Black adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mesela en baştakı senın logo ıle toplıstın bannerı cok basit duruyo
İkisini daha iyi bişey yapmaya çalışırım. Arkaşlık içerik bakımından nasıl. Sizce daha başka ne eklemem lazım. Şu an iki çalışmamız var.
Birincisi, Sohbet sayfasını değiştiriyoruz. Eschat benzeri bir aplet kullanacağız.
İkincisi, Theinek.com daki gibi bir arama motoru hazırlıyoruz. Sonuçları google nin veritabanından çekiyor.
İkisinide şu an hazırlamaya çalışıyoruz. Sanırım en geç bir hafta sonra hazır.
Ama sizin önerileriniz daha çok önemli.