ExDizAyN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende delirmek üzereyim , hergün sabah dersane öğleden sonra etüt ( tabii gidersem ) gelince pc veya tv arada bir uzaklaşıp yemek yeme faslı böyle maraton geçiyor günler . Haliyle sinir oluyorum birisi birşey dedimi bana ... Sorada üzülüyorum
maraton değil monoton
yanlış anlama.